Wednesday, November 01, 2006

kayatay : Endüstriyel Futbolun Yerli Hırsızları

Photobucket - Video and Image Hosting


Günümüzde Futbolun tarifi yapılırken SIKÇA SÖYLENEN bir söylem.
Nedir futbolun ENDÜSTRİLEŞMESİ sorusuna DÜNYA normlarında verilen yanıt SPONSORLUK ,REKLAM,ÜRÜN SATIŞI VS.unsurların topyekününü oluşturan MADDİ KAYNAKLARIN KULÜPLER tarafından hayata geçirilip bütçelerini yapması, elde ettiği bu kaynakların YÖNETİM ve TEKNİK DİREKTÖRLERCE EN EKONOMİK ve FAYDALI OLARAK KULLANILMASI.
ÜLKEMİZDEKİ duruma bakarsak eksiklikler gün gibi ortada.
SINIRLI ve HAYALİ BÜTÇELERLE OLUŞTURULAN TAKIMLAR .
Bu çok sınırlı kaynakları kullanan YÖNETİM ve HOCALAR.
Klasik iş bilmez cahil YÖNETİM KURULLARI nın sıkça kamuoyunda tartışılan yönü bir tarafa ben kendilerine BÜTÇE SUNULAN TEKNİK DİREKTÖRLERİN bunu kullanma becerisine istinaden bu başlığı kullandım.
EY ÜMİT KAYIHAN ve senin gibi piyasada olan; FUTBOL MAFYASININ MEDYATİK , ÇIKARCI,ULUSAL GÖRSEL VE YAZILI BASININ PAZARLAMACILIĞINI YAPTIĞI ;
FUTBOLDAN Bİ HABER BİLGİSİZ,BECERİKSİZ ,YETENEKSİZ,
ALDIKLARI PARALARI KURUŞUNA kadar HAK ETMEYEN;
YAPTIĞINIZ FUTBOLCU SİMSARCILIĞI ve TİCARETİ İLE zaten zor durumdaki kulüpleri hepten batağa sürükleyen ;(bakınız KOCAELİSPOR)
ÜSTÜNE ÜSTLÜK utanmadan sıkılmadan başarısızlıklarına binbir kılıf bulan;
TÜRK FUTBOLUNUN GELİŞİM ve SEKTÖREL büyümesini engelleyip;kulüpleri İFLASA sürükleyen SİZLERE SESLENİYORUM!
Sizler ;TÜRK FUTBOLUNUN,'HIRSIZLARISINIZ''HIRSIZLARISINIZ''HORTUMCULARISINIZ''KAN EMİCİLERİSİNİZ''
Hiçte kibar olmayacağım
DÜŞÜN TÜRK FUTBOLUNUN YAKASINDAN !
DÜŞÜN KULÜPLERİN YAKASINDAN!
ALLAH BELANIZI VERSİN!

No comments:

 
eXTReMe Tracker