Monday, October 30, 2006

Akçaabat, Abramovich'ten yardım istedi


Türk Telekom Lig A'da zor günler geçiren Akçaabat Sebatspor'da, Chelsea FC Kulübü'nün Sahibi Roman Abramovich'den yardım istenildi.

Maddi sıkıntı yaşayan ve gelecek ay olağanüstü genel kurul gerçekleştirecek kırmızı-beyazlı kulüpte başkan yardımcısı Hacı Osman Arslan, Chelsea Kulübü'nün sahibi Roman Abramovich'e bir elektronik posta mesajı göndererek Rus işadamından yardım istediklerini söyledi.

Arslan, Abramovich'in Chelsea'ya maddi anlamda büyük katkı sağladığını ve bu kulübü dünyanın önde gelen kulüpleri arasına soktuğunu belirterek, ''Ben de E-maili bize de bir ışık tutar, yardım eder diye gönderdim'' dedi.

Gönderdiği mesajda Akçaabat Sebatspor'un zor durumda olduğunu ve ekonomik sıkıntı yaşadıklarından bahsettiğini dile getiren Arslan, ''Trabzon'da futbolun ne kadar sevildiğini ve Trabzon halkının futbol sevgisini anlattım. Trabzon'un Rusya'ya coğrafi konum olarak da yakınlığından bahsettim. Şu ana kadar bir yanıt gelmedi. İnşallah bize de destek olur'' diye konuştu.

No comments:

 
eXTReMe Tracker