Thursday, March 13, 2008

Dino Drpiç: "Eşime küfretmişlerdi"


Beşiktaş'ın 'uygunsuz' hareketi nedeniyle almaktan son anda vazgeçtiği Dino Drpiç, Hajduk Split taraftarlarına poposunu göstermesinin kariyerini etkileyebileceğini düşünmemiş.

Hırvat oyuncu çok üzgün olduğu söyleyerek "Hareketimin Türkiye'de bu kadar sorun olması beni şaşırttı. Elbette her ülkenin kendine göre değer yargıları var. Sonuç olarak transferim gerçekleşmedi. Artık sezon sonunu bekleyeceğim. Umarım benim yerime alınan Gordon başarılı olur" dedi.

Drpiç söz konusu maçı şöyle anlattı: "Ezeli rakibimiz Hajduk Split'le şampiyonluğu etkileyecek bir maça çıkmıştık. Benim de gol attığım maçı 2-1 kazanmıştık. Yıllardır Dinamo forması giydiğim için beni hiç sevmezlerdi. Karşılışma boyunca eşime 90 dakika küfür ettiler. Maçtan sonra tur atarken eşime ve aileme kötü tezahüratlarını sürdürdüler. Ben de artık dayanamadım ve Hajduk Split taraftarına tepkimi göstermek istedim."

Bu arada Drpiç, Beşiktaş'la anlaşmadan bir gün önce Bundesliga ekiplerinden Duisburg'la mukavele imzalamaya hazırlandığı, yaşanan gelişmeler sonrası o transferin de gerçekleşmediğini söyledi.

No comments:

 
eXTReMe Tracker