Wednesday, March 26, 2008

Eskişehirsporlu Anlatıyor


"Eskişehirspor'un Süper Lig'e gelsin, adam gibi deplasman olsun ligde" diyenlerdenim. Metin Diyadin'in gönderilmesi sonrasında -Sergen medyada çok sevildiğinden(!) - birçok haber, yorum çıktı gazetelerde. Suçlu Sergen ilan edildi. Ben de masum olduğunu inanmıyorum. İlla birşey demek gerekiyorsa; Sergen kulüplerin değil patronların topçusu oldu kariyerinin önemli bir bölümünde. Önce Jet-Pa Fadıl ardından KC Grup ve Şekerspor şimdi de Sergen'in reklamında oynadığı Europen'in sahibi Eskişehirspor başkanı Hatipoğlu. Eskişehirsporlu dostuma sordum fikrini. Yıllardır o tribünde. Yazıp yolladı. Sadece futbolda değil hayatta da ayrılıkların zamanlaması, uslubu şık olmalı biraz. Bu ayrılık yakışıksızdı. Aşağıdaki satırlar Eskişehirspor'lu Ayhan Öztürk'e ait. Yorumlarınızı buradan takip edecektir...


Yılın transfer bombalarıyla manşetlere taşınmış, genç dinamik yönetim kuruluyla kurumsallaşma yolunda büyük adımlar atmış, 13 senelik Süper Lig özlemini söndürecek kadro kurulmuş bir takım düşünelim. Süper lig takımlarına nazire yaparcasına her maçına 20.000 (yirmi bin) civarı sevgilisiyle başlamış bir sevilen… 14 Şubat Sevgililer Günü, anlaşmalı olarak 11 Mayıs 2008’e ertelenmiş. Her şey iyi başlamış. İlk üç hafta alınan galibiyet serisi ve 9 puan televizyondaki yorumculardan gazetelerdeki baş köşe paşazadelerine kadar Eskişehirspor’un yaptıkları ve eski güzel günleri kaleme alınmış. Zaten herkes seviyormuş Eskişehirspor’u değil mi ? Ne olmuş da değişmiş o Anadolu ateşini yakan Eskişehirspor bugün bir futbolcuya endeksli olarak yerden yere vurulmuş ? Ne olmuş da o Kırmızı Şimşekler köy takımı yerine koyulmuş ?
Ne olmuş ? Sergen Yalçın gitmiş demiş ki başkanına (herhalde) Metin Diyadin’i gönderin ben varım korkmayın.. Hocasına da demiş ki, beni ilk 11’e almayacaksan ben yokum arkadaş ! Hoca da geri vites yapmamış Sergen’i en önemli maçta oynatmamış takım berabere kalmış. Yönetim de hocasına “Sergen seni istemiyor biz de seni kovuyoruz” demiş. Vay anasını sayın seyirciler… Koskoca Eskişehirspor ve yönetimi Sergen Yalçın’a esir olmuş. Çünkü Eskişehir’de yönetim dahil hiç kimse futboldan anlamıyor 3.Amatör kümeden yeni çıkmış bir takımız başkanımız da köy muhtarı. Değilse bile Sergen Yalçın’la yıldızları hiç barışmamış 10 Türk Futbol Büyüğü’nün işine gelen bu. Kolay yolu bu ! Hiç Metin Diyadin’in bu takımla nerden nereye geldiği yazılmamış çizilmemiş… Şampiyonluk için bütün imkanların sağlandığı bir takım neden başarısız olmuş ? Eskişehirspor “Sergen Yalçın’ın gönderttiği” Metin Hoca’sıyla, 27 maçın 14’ünü kazanabilmiş… Deplasmanda oynadığı 14 maçın 7’sinde mağlup olmuş… Şampiyonluk yarışındaki rakipleri Antalyaspor, Sakaryaspor ve Kocaelispor’u ne sahasında ne de deplasmanda yenememiş…
Rakip takımların korkulu rüyası haline gelebilecek bir takım yaratamamış her hafta 5 farklı oyuncuyla sahaya çıkmış… Özellikle deplasmanlarda öne geçtiği maçları korumayı başaramayıp mağlup olmuş. Metin Diyadin’i Sergen mi gönderdi ? Varsın öyle bilinsin. Siz de televizyonda veya köşelerinizde bu şekilde yansıtın. Bir Eskişehirspor’lu olarak Metin Diyadin’in görevine son verilmesi beni çok mutlu etmiştir. Sizin Metin Hoca üzüntünüz benim sevincim olmuştur.

No comments:

 
eXTReMe Tracker