Saturday, October 28, 2006

Hayrettin ALBAYRAK : Fatura Yine Yerel Basına

Nedense her teknik adam değişikliğinde yerel basın öne çıkartılır, fatura yerel basına kesilir. Sanki transferi, oyuncu değişikliklerini yapan, takımı maçlara hazırlayan yerel basınmış gibi. Kuşkusuz kötü örnekler var, ilgisiz, alakasız yorumlar yapanlar mevcut ama genel olarak baktığımızda Kocaeli'deki yerel medyanın Kocaelispor'un menfaatlerini koruyan bir anlayışta olduğunu düşünüyorum.
Şimdi şu Ümit Kayıhan konusuna gelelim.
Örnekler vererek ve işin bu noktaya nasıl geldiğine bir bakalım.
Sezon başında 300 bin YTL peşinatı cebine indiren ben değilim.
Kocaelispor'a tarihinin en çok bonservis ücretini ödeten ben değilim.
Sadece menajerlere 150 bin YTL komisyon parası ödeten ben değilim.
İnegöl'e 4-1 yenilen takımın başında teknik adam olarak ben yoktum.
Kasımpaşa gibi bir takımdan göstere göstere goller yiyen takımın başında ben yoktum.
Diyarbakır maçında 3-1 öne geçmişken 3-3'lük skora razı olan takımın başında ben yoktum.
Amatör kümede bile zor oynayacak iki kaleciyi, dünyanın parasıyla aldıran ben değilim.
Özgür Vurur gibi yetersiz bir adamı ısrarla oynatıp takımın başına çorap ören ben değilim.
Özgür Vurur gibi bir adama sadece 200 bin YTL bonservis ücreti ödeten ben değilim.
Kötü sonuçlardan sonra futbolcuları suçlayan ben değilim.
Eli belinde dolaşan Deniz'e haftalarca tahammül eden ben değilim.
A.Sebat maçında skor 3-1 olduktan sonra tribüne dönüp hareket yapan ben değilim.
A.Sebat maçında arkadaki tribünden sürekli küfür edildi diye yalan söyleyen ben değilim.
A.Sebat maçında Büyükşehir ve Kocaelispor başkanına da küfür edildiği yalanlarını ben söylemedim.
3 milyon YTL'nin üzerinde maliyetle kurduğu takımın liderin 9 puan gerisinde bırakan ben değilim.
Bunlar aklıma gelenler, örnekleri çoğaltmak mümkün. Tüm bu gerçekler ortada dururken, birileri çıkıyor yerel basını suçluyor, Ümit Kayıhan çıkıyor yerel basına faturayı kesiyor. Sorarım böyle düşünenlere, bu zihniyette olanlara, bu takım iki kez 1.Lige çıkarken, 1.Ligde fırtınalar estirirken, iki kez Türkiye kupasını alırken, Avrupa kupalarında mücadele ederken bu yerel basın yok muydu? Yerel basın o zaman çok iyiydi de son yıllarda mı bozuldu? Hatalarımız, eksiklerimiz mutlaka olmuştur ama başarısızlığın tüm faturasının yerel basına çıkartılmasını asla kabul edemem. Bu konuyu herkesle her platformda tartışmaya hazırım. TV'de program yapılsın, kim istiyorsa karşıma çıksın, ben hazırım. Hodri meydan diyorum.

No comments:

 
eXTReMe Tracker